کد خبر 1653358
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
بورس نمایه

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۳ هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش مشرق، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۷میلیارد و ۵۲۳میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۲۲۱میلیارد تومان در بیش از ۲۴۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۳ هزار و ۵۱۷واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۵هزار و ۷۴۴واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی کگل، شبندر و شتران شد و در مقابل نمادهای معاملاتی وغدیر، فولاد و شپدیس با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۸۳۳میلیون ورقه به ارزش ۷هزار و ۶۰۰میلیارد تومان در ۱۳۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷۰واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۶۰۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی وسپهر، کگهر و بپاس شد و در مقابل نمادهای معاملاتی حسینا، سپیدار و نیان بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

شاخص بورس ۳ هزار واحد افت کرد +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    کی قراره به داد بورس برسید
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    پر سود ترین نماد سیمانی سصفها بود که الان به بدترین نماد سیمانیها مبدل شده این سهم با یک ونیم میلیون سهم در صف فروش قرار گرفته وتا این تعداد سهم فروش بره هفته ها وقت لازمه وسهامدار بی گناه روزی ۳ درصد باید تاوان نگهداری این سهم روبده اقای صیدی این یک نمونه از نمادهای خوبه وای به حال بقیه نمادها یی که اصلا سودده نبودند و تا کنون هیچ رشدی نداشته اند به فکر چاره ای برای بورس باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس